სსიპ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლა
მუსიკის მასწავლებელი : თეა აგიაშვილი
პირადი ნომერი: 57001001606
სოციალური პროექტის გეგმა
1)პროექტის სათაური:“მუსიკალური კონკურსი“
2)პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა
აღიქვან მუსიკა როგორც კომუნიკაციის ერთერთი საშუალება იცნობდნენ სხვადასხვა ჟანრებს, მიმდინარეობებს
რათა ჩამოუყალიბდეთ მუსიკალური გემოვნება და
შეძლონ დისკუსია და მსჯელობა ნებისმიერი ჟანრის მუსიკის შესახებ.
პრობლემა: გამოკითხვის შედეგად გირკვა, რომ მოსწავლეთა უმრავლესობა
ნაკლებად იცნობს მუსიკალურ ჟანრებს ხშირ შემთხვევაში
უჭირთ გარჩევა სხვადასხვა მიმდინარეობისა რაც ხშირად უხერხულ სიტუაციას უქმნის მათ საზოგადოებრივ ცხოვრებაში. ამ საკითხის
მოგვარებას შევეცადე სოციალური პროექტის გზით.
3)პროექტის მიზანი: მოსწავლეებმა მოიძიონ ინფორმაცია სამი სხვადასხვა ჟანრის „ხალხური“ „კინომუსიკა“
„საბავშვო მუსიკის “ შესახებ, ასევე შეისწავლონ
აღნიშნული მიმდინარეობების ორ ორი სიმღერა და შეასრულონ ცოცხლად, მოიძიონ მოცემული სიმღერების კომპოზიტორთა მოკლე
ბიოგრაფია და ქართულ ხალხურ სიმღერებზე ინფორმაცია სხვადასხვა
კლასში მე-5,მე-6,მე-7 და ბოლოს მოაწყონ მუსიკალური კონკურსი.
4)მოსწავლეთა ასაკი: V, VI, VII კლასი
5)ვადები / ხანგრძლივობა: 10 დღე
(23.10. 2019- 01.11.2019.)
მოსწავლეები შეისწავლიან
და ცოცხლად შეასრულიბენ სამი ჟანრის „ხალხური“ „კინომუსიკა“ და „საბავშვო მუსიკის“
ორ ორ სიმღერას, მოიძიებენ ინფორმაციას ამავე ჟანრების შესახებ,ასევე კომპოზიტორთა
მოკლე ბიოგრაფიას, გამართავენ დისკუსიას მიძიებული ინფორმაციიდან გამომდინარე პროექტის ბოლოს მოაწყობენ მუსიკალურ კონკურსს.
V კლასი“
ჟუჟუნა წვიმა“ „მხიარული მატარებელი“ საბავშვო
მუსიკა.
VI კლასი -„ტოროლა“ “ანა-ბანა“ კინომუსიკა.
VIIკლასი-„იმა მთაზედა“
„ხერტლის ნადური“ ხალხური მუსიკა.
6)მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას სხვადასხვა ჟანრების
კერძოდ „ხალხური“ „ კინომუსიკა“ „საბავშვო
მუსიკა“ შესახებ, მოძიებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით გამართავენ დისკუსიას კითხვა პასუხის
რეჟიმში, მოაწყობენ კონკურსს და შეასრულებენ ხსვადასხვა ჟანრის სიმღერებს.
7)პროექტის
აღწერა:
აქტივობა- I 23. 10.2019. 24.10.2019. 25.10.2019
სიმღერის ტექსტების და მელოდიის შესწავლა.
აქტივობა -II 26.10.2019.
27.10.2019. მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას სამი ჟანრის „ხალხური“ „კინომუსიკა“
და „საბავშვო მუსიკის“ შესახებ,
გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნულ ჟანრებთან დაკავშირებით.
აქტივობა-III 28.10. 2019. 29.10.2019.
შესწავლილი სიმღერების
გამეორება (რეპეტიცია)
აქტივობა-IV
30.10.2019.
მოიძიებენ ინფორმაციას აღნიშნული სიმღერების კომპოზიტორთა
შესახებ ასევე ხალხური სიმღერების შესახებ.
აქტივობა -V
31.10.2019. მოძიებულ ინფორმაციაზე
დაყრდნობით მოსწავლეები კითხვა პასუხის რეჟიმში გამართავენ დისკუსიას.
აქტივობა-VI
01.11.2019.
პროექტის ბოლოს მოსწავლეები
გამართავენ მუსიკალურ კონკურსს.
პროექტის შეფასების განმავითარებელი შეფასების
რუბრიკა:
მოსწავლეებზე დაკვირვების
ცხრილი:
დაკვირვების საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა თუ არა თანამშრომლობა
ჯგუფში
|
|
იყვნენ თუ არა მოტივირებულები
მოსწავლეები და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
|
აგრძელებენ თუ არა მოსწავლეები
მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ.
|
|
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს
პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
|
პროექტის მონიტორინგი და შეფასება.
მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა
|
ელემენტარული 1 ქულა
|
მისაღები 2 ქულა
|
ოსტატური 3 ქულა
|
1.მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს
მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3.შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4.ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5.კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,
გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი,
აკურატულად შესრულებული
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8.კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში,
გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
|
9.დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
დასკვნებში არის სიახლე
(ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის
მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий