вторник, 5 ноября 2019 г.

ქართული და იტალიური ფოლკლორი

სსიპ ხაშურის მუნიციპალიტეტი სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლა
მუსიკის მასწავლებელი : თეა აგიაშვილი
პირადი ნომერი: 57001001606
                       სოციალური პროექტის გეგმა                                          
1)პროექტის სათაური:“ქართული და ევროპული ფოლკლორი“
2)პროექტის აქტუალობა: ქართული ფოლკლორის პოპულარიზაცია,  ქართულ-ევროპული კულტურის გაცნობა, მათ შორის საერთო ღირებულებების დანახვა, ახალგაზრდა თაობისთვის ინფორმაციის მიწოდება.
პრობლემა: გამოკითხვის შედეგად გირკვა, რომ მოსწავლეთა უმრავლესობა ნაკლებადაა დაინტერესებული ფოლკლორული მუსიკით, საერთოდ არ იცნობენ ევროპულ ფოლკლორს დაბალია მათი ცოდნის დონე, რაც განაპირობებს მათ გულგრილ დამოკიდებულებას აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით.
4)მოსწავლეთა ასაკი:11-12
5)ვადები / ხანგრძლივობა: 11 დღე (27. 09    07. 10)
6)მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას ქართული და იტალიური ფოლკლორის შესახებ,  მოძიებულ ინფორმაციაზე  დაყრდნობით გამართავენ პრეზენტაციას, შექმნიან კედლის გაზეთს . შეასრულებენ ფოლკლორული სიმღერის ნიმუშებს და დაგეგმავენ შეხვედრას, ქართული ფოლკლორული მუსიკის პედაგოგთან-  ქალბატონ ნანა ჯოხაძესთან.
    7)პროექტის აღწერა:
აქტივობა- I  27.09.2019.   პროექტის დასაწყისში კითხვარის შედგენა და  გამოკითხვის ჩატარება , რათა გავარკვიოთ რამდენად კარგად იციან ქართული და ევროპულ ფოლკლორის შესახებ ახალგაზრდებმა. 
აქტივობა -II   30.09.2019.
 მოსწავლეები  შეაჯამებენ გამოკითხვის შედეგებს და მოიძიებენ ინფორმაციას ქართული და იტალიური ფოლკლორის შესახებ და გაიღრმავებენ ცოდნას, იმსჯელებენ და დისკუსიის შედეგად გამოკვეთენ ქართულ და იტალიური ფოლკლორს შორის მსგავსება -განსხვავებებს
აქტივობა-III 01.10.2019. 03.10.2019.
პროექტის ფარგლებში მოეწყობა საინფორმაციო შეხვედრა სკოლაში, მოძიებულ ინფორმაციაზე და ფოტო მასალაზე დაყრდნობით მოსწავლეები გააკეთებენ პრეზენტაციას და მიაწვდიან ინფორმაციას სკოლის საზოგადოებას ფოლკლორის პოპულარიზაციის მიზნით,
 აქტივობა-IVმოეწყობა 04.10.2019.
 მოსწავლეები შეხვდებიან და მოისმენენ ლექციას, ქართული ფოლკლორული მუსიკის პედაგოგთან: ქალბატონ ნანა ჯოხაძესთან.



აქტივობა -V 05.10.2019. 07.10.2019.
 პროექტის ბოლოს მოსწავლეები შექმნიან კედლის გაზეთს შეარჩევენ თემის სათაურს განათავსებენ მოძიებულ ინფორმაციას და ფოტომასალას, გაზეთი გამოიკვრება სკოლის სააქტო დარბაზში.



        პროექტის შეფასების განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა:
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი:
დაკვირვების საგანი
კომენტარი
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში


იყვნენ თუ არა მოტივირებულები მოსწავლეები და რამ განაპირობა მოტივაცია

აგრძელებენ თუ არა მოსწავლეები მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ.

ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი

    


პროექტის მონიტორინგი და შეფასება.

 

მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა


ელემენტარული 1 ქულა
მისაღები 2 ქულა
ოსტატური 3 ქულა
1.მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2.ორგანიზება   
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს
მკითხველს/მსმენელს
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3.შინაარსის კორექტულობა
ხშირად გვხვდება  შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,  
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4.ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით  
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5.კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,
გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია  
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია  
კვლევა  არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,  
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი,
აკურატულად შესრულებული
7.შემოქმედებითობა
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში  
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის  
8.კავშირები საგნებთან
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში,
გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება  
მოსაზრებები დაკავშირებულია  ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით  კომპეტენტურობაზე
9.დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
დასკვნებში არის სიახლე
(ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი  მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია   
10.პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის
მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები  
ბუნდოვნად  აყალიბებს  პროექტის არსს, იყენებს  თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას


Комментариев нет:

Отправить комментарий