სსიპ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლა
მუსიკის მასწავლებელი : თეა აგიაშვილი
პირადი ნომერი: 57001001606
სოციალური პროექტის გეგმა
1)პროექტის სათაური: “დედამიწა ავადაა“
2)პროექტის აქტუალობა: ადამიანისა და ბუნების ურთიერთობა მოსწავლეები პატივისცემით განეწყონ ბუნების როგორც ცოცხალი ორგანიზმის მიმართ გაუფრთხილდნენ
და დაიცვან გარემო დაბინძურებისაგან.
პრობლემა: მას შემდეგ რაც აღმოვაჩინე რომ მოსწავლეებს აწუხებდათ
დაბინძურებული გარემო და გამოთქვეს სურვილი საკუთარი სკოლის ეზოს ტერიტორიის დასუფთავებისა, აღნიშნული პრობლემის
მოგვარებას შევეცადე სოციალური პროექტის გზით.
3)პროექტის მიზანი: მოსწავლეებმა მოიძიონ გეოგრაფიული
კალენდარი,ყურადღება მიაქციონ მსოფლიო დასუფთავების დღეს 21 სექტემბერს,გაეცნონ “ნარჩენების
მართვის კოდექსს“ და გაითავისონ ბუნების დაცვა ყველგან და ყოველთვის.
4)მოსწავლეთა ასაკი: VI
კლასი
5)ვადები / ხანგრძლივობა: 6 დღე
(17. 10 . 22.10)
მოსწავლეები მოიძიებენ გეოგრაფიულ
კალენდარს, გაეცნობიან „ნარჩენების მართვის კოდექსს“ ასევე გაეცნობიან მსოფლიო დასუფთავების
დღეს 21 სექტემბერს. მოაწყობენ პრეზენტაციას. შექმნიან კედლის გაზეთს მოცემულ თემასთან
დაკავშირებით.
6)მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები მოიძიებენ ზემოთ აღნიშნულ მასალებს, დაახარისხებენ
და მოაწყობენ პრეზენტაციას თემაზე „ბუნება და ადამიანი“ გააკეთებენ კედლის გაზეთს,
დაასუფთავებენ ტეზრის საჯარო სკოლის ეზოს ტერიტორიას.
პროექტის საჭირო რესურსები: ბიბლიოთეკა,კომპიუტერი, მარკერები,ფურცლები,ფოტოაპარატი,ხელთათმანები
ტომრები
. 7)პროექტის
აღწერა:
აქტივობა- I 17.10.2019.
მოსწავლეები მოიძიებენ
ზემოთ აღნიშნულ მასალებს.
აქტივობა -II 18.10.2019. მოძიებულ მასალაზე დაყრდნობით მოაწყობენ პრეზენტაციას
თემაზე „ბუნება და ადამიანი“
აქტივობა-III 19.10.2019 20.10.2019.გაეცნობიან „
ნარჩენების მართვის კოდექსს“
აქტივობა-IVმოეწყობა 21.10.2019. დაამზადებენ
კედლის გაზეთს სახელწოდებით „დედამიწა ავადაა“.
აქტივობა -V 22.10.2019.
პროექტის ბოლოს მოსწავლეები დაასუფთავებენ სკოლის ეზოს ტერიტორიას.
პროექტის შეფასების განმავითარებელი შეფასების
რუბრიკა:
მოსწავლეებზე დაკვირვების
ცხრილი:
დაკვირვების საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა თუ არა თანამშრომლობა
ჯგუფში
|
|
იყვნენ თუ არა მოტივირებულები
მოსწავლეები და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
|
აგრძელებენ თუ არა მოსწავლეები
მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ.
|
|
ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს
პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
|
პროექტის მონიტორინგი და შეფასება.
მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა
|
ელემენტარული 1 ქულა
|
მისაღები 2 ქულა
|
ოსტატური 3 ქულა
|
1.მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს
მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3.შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4.ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5.კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,
გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი,
აკურატულად შესრულებული
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8.კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში,
გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
|
9.დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
დასკვნებში არის სიახლე
(ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის
მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий