вторник, 5 ноября 2019 г.

პროექტი " დედამიწა ავადაა"


სსიპ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლა
მუსიკის მასწავლებელი : თეა აგიაშვილი
პირადი ნომერი: 57001001606
                       სოციალური პროექტის გეგმა
1)პროექტის სათაური: “დედამიწა ავადაა“
2)პროექტის აქტუალობა: ადამიანისა და ბუნების ურთიერთობა  მოსწავლეები პატივისცემით განეწყონ ბუნების როგორც ცოცხალი ორგანიზმის მიმართ გაუფრთხილდნენ და დაიცვან გარემო დაბინძურებისაგან.
პრობლემა: მას შემდეგ რაც აღმოვაჩინე რომ მოსწავლეებს აწუხებდათ დაბინძურებული გარემო და გამოთქვეს სურვილი საკუთარი სკოლის ეზოს  ტერიტორიის დასუფთავებისა, აღნიშნული პრობლემის მოგვარებას შევეცადე სოციალური პროექტის გზით.
3)პროექტის მიზანი: მოსწავლეებმა მოიძიონ გეოგრაფიული კალენდარი,ყურადღება მიაქციონ მსოფლიო დასუფთავების დღეს 21 სექტემბერს,გაეცნონ “ნარჩენების მართვის კოდექსს“ და გაითავისონ ბუნების დაცვა ყველგან და ყოველთვის.
4)მოსწავლეთა ასაკი: VI კლასი                                     
5)ვადები / ხანგრძლივობა: 6 დღე (17. 10 . 22.10)
  მოსწავლეები მოიძიებენ   გეოგრაფიულ კალენდარს, გაეცნობიან „ნარჩენების მართვის კოდექსს“ ასევე გაეცნობიან მსოფლიო დასუფთავების დღეს 21 სექტემბერს. მოაწყობენ პრეზენტაციას. შექმნიან კედლის გაზეთს მოცემულ თემასთან დაკავშირებით.
6)მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები მოიძიებენ ზემოთ აღნიშნულ მასალებს, დაახარისხებენ და მოაწყობენ პრეზენტაციას თემაზე „ბუნება და ადამიანი“ გააკეთებენ კედლის გაზეთს, დაასუფთავებენ ტეზრის საჯარო სკოლის ეზოს ტერიტორიას.
პროექტის საჭირო რესურსები: ბიბლიოთეკა,კომპიუტერი, მარკერები,ფურცლები,ფოტოაპარატი,ხელთათმანები ტომრები
.    7)პროექტის აღწერა:
აქტივობა- I  17.10.2019.  მოსწავლეები მოიძიებენ ზემოთ აღნიშნულ მასალებს.
აქტივობა -II 18.10.2019.  მოძიებულ მასალაზე დაყრდნობით მოაწყობენ პრეზენტაციას თემაზე „ბუნება და ადამიანი“
აქტივობა-III 19.10.2019 20.10.2019.გაეცნობიან „ ნარჩენების მართვის კოდექსს“
  აქტივობა-IVმოეწყობა 21.10.2019. დაამზადებენ კედლის გაზეთს სახელწოდებით „დედამიწა ავადაა“.
აქტივობა -V  22.10.2019.
 პროექტის ბოლოს მოსწავლეები დაასუფთავებენ  სკოლის ეზოს ტერიტორიას.



        პროექტის შეფასების განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა:
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი:
დაკვირვების საგანი
კომენტარი
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში


იყვნენ თუ არა მოტივირებულები მოსწავლეები და რამ განაპირობა მოტივაცია

აგრძელებენ თუ არა მოსწავლეები მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ.

ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი

    


პროექტის მონიტორინგი და შეფასება.

 

მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა


ელემენტარული 1 ქულა
მისაღები 2 ქულა
ოსტატური 3 ქულა
1.მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2.ორგანიზება   
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს
მკითხველს/მსმენელს
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3.შინაარსის კორექტულობა
ხშირად გვხვდება  შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,  
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4.ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით  
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5.კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,
გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია  
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია  
კვლევა  არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,  
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი,
აკურატულად შესრულებული
7.შემოქმედებითობა
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში  
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის  
8.კავშირები საგნებთან
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში,
გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება  
მოსაზრებები დაკავშირებულია  ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით  კომპეტენტურობაზე
9.დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
დასკვნებში არის სიახლე
(ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი  მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია   
10.პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის
მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები  
ბუნდოვნად  აყალიბებს  პროექტის არსს, იყენებს  თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას



Комментариев нет:

Отправить комментарий